SELAMAT DATANG WELCOME TO MY BLOG

Wednesday, 6 February 2013

the only one

assalamualaikum....

dah 2 bulan lebih si dia meninggalkan aq, knp awk tinggalkan sye mcm niy awak.., ape slh sye kt awak..smpai hati awk bwt sye mcm niy awk..awk sye ad prasaan jgak awk..kurang kew awk cinta & kasih syg yg sye bgi kt awk slameni..adakah sye tidak ckop semprna di mata awk smpai awk tinggalkan saya mcm niy.. awk klo lah bace blog niy sye nk awk tau...

muhd nazrin azmi..knp nazrin snggop bwt rina mcm niy, ape slah rina dkt nazrin smpai snggop nazrin bwt rina mcm niy..nazrin tau x..rina x pernah cintakan lelaki lain kecuali nazrin shje..mungkin rina tdk ckop smpurna tok nazrin..nazrin engat x brng yg nazrin pernah bgi rina..nazrin ckp swoh rina smpan brng 2 nnt mse kt JB rina smpan smpai skarang, rina x pnh buang nazrin..rina jge elok2 brng 2, sbb ape sbb rina still syg nazrin lgi..enfon nazrin yg nazrin bli gne dwet nazrin..rina smpan nazrin smpai skarang niy...stu jew yg rina xle nk buang adalah cinta nazrin.. nazrin jika suatu hari nnt nazrin sudah ada teman pengganti, rina mohon jngan lah nazrin sia2kan die tau..sayangilah die..jage lah die elok2..nazrin tau x..setiap mlm rina menangis sbb teringatkan nazrin..rina rindu suara nazrin, rina rindu sgala2nya yg ade pd nazrin..rina rindu kengan kite bersama,,w/pun kenangan itu x bnyak tpi rina bahagia..w/pun rina slalu menangis sbb nazrin tpi rina bahagia nazrin..x pernah rina mengeluh mencintai nazrin..rina terima nazri ape adenye..tpi rina x slahkan nazrin pon dlm hal ni..nie smue ketentuan ALLAH. rina terima dngan hti terbuka, w/pun perit tpi hnya dngan tangisan sahaja dpt mengubat rindu rina pd nazrin..rina tau nazrin mngkin dah tiada ape2 prasaan terhadap rina lagi, mngkin nazrin mmng btol2 da buang rina..rina x kisah smue tu..tpi ape yg rina nk bgi tau yg rina still syg kan nazrin lagi smpai bile2..hnya nazrin yg bole bwt rina bhgia..rina hnya mampu berdoa dri jauh utk keselamatan nazrin dan kbhagiaan nazrin..rina hrp nazrin akn jmpe pmpuan yg jauh lbh baik dri rina..rina doakan itu.. cme stu jew rina nk nazrin tau..mngkin nazrin sndri tau lirik niy..

Lirik Lagu Tuhan Jagakan Dia – Motif Band
Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
rina slalu engat nazrin bile dngar lagu niy.. rina tidak anggap group niy yg nyanyi, rina anggap nazrin nyanyikan tok rina, sbb suara nazrin selalu terngiang2 dlm lagu niy.. smpai bile2 rina sygkn nazrin..
mngkin suatu hari nnt pabila rina pulangkan balik brng2 nazrin itu bermakna rina sudah tiasa lagi di muka bumi ini..rina hnya akan melihat nazrin dri syurga..
rina mnx nazrin jge diri, jge kesihatan...terima kasih atas cinta & kasih sayang yg nazrin bagi pada rina..rina akan smpan..
                                                                   dalam kenangan.. <3


                                      gambar niy rina hadiahkan smpena birthday nazrin..
barang yg awk bgi kt sye..

tiket mase sye jmpe awk..


 p/s: saya harap awk sentiasa berbahagia di smping orang yg tersayang.

No comments:

Post a Comment