SELAMAT DATANG WELCOME TO MY BLOG

Monday 9 April 2012

saya nk awk tau

awk..
knpe cinta & syg sye mkin kuat.
saya xnk kecewe skali lagi awk.
saya x snggop membawa cinta & syg awk.
sye x snggop menunggu suatu yang x pasti.
pedih awk utk mncitai suatu yg x pasti.
tp sye xleyh nk mengelak utk cinte & syg awk.

awk.
sye tidak harap kn pape dri awk.
sye x harap kn awk tok jtoh cinte an sye.
itu hak awk utk mencintai seseorang.
saya hanya nk awk bhgie.
saya hanya nk tngok awk.
setip masa, saat, minit, dan detik..
selagi hayat di kandung badan.

awk.
skali pon awk jtuh cinte an owg lain..
saya hanya mampu berdoa yg terbaik utk dri awk.
mmng sudah naseb badan mencintai sesuatu yang x pasti.
kite ini ibarat langit dan bumi.
saya x mungkin menjadi milik awk.
smpai bile2.
saya hanya mampu merasakan cinta utk awk.
cinta yg bertepuk sbelah tangan.

awk.
hanya awk.
hanya nme awk
hanya bayangan wajah awk
yg ade, bermain dlm hati dan fikiran saya.
tiada owg lain.
kala saya sdeyh, gembira, hanya awk sya ingat.
utk mendapatkan cinta & syg awk.
adalah angan2 yg x mungkin tercapai.
saya hanya mampu memendam perasaan ini.

No comments:

Post a Comment